måndag 27 september 2010

Salsa orginal!!

Som sagt så tryter fantasin på matfronten... Men idag lagade jag något helt nytt. När jag var och handlade häromdagen stod de och bjöd på små portioner (demonstrerade??) sallad. Den föll mej i smaken på en gång och jag tänkte därför dela med mej av den till er! Jag kan ju aldrig riktigt hålla mej till receptet utan höftar lite här och var... Och nästa gång jag kommer att göra denna salladen så ska jag lägga i lite sälta, kanske fetaost eller grillad haloumi ost!

160 g pasta
200 gram go green slasa
2 st kyckling filér
1 rödlök
isbergssallad
Stek kycklingen i mindre bitar med salt och peppar, koka pastan och blanda sedan ihop allt!

Man kan även servera med en yoghurtdressing där man blandar matyoghurt, rivet limeskal, salt och peppar. Men det hoppade jag över.

Hoppas att det även faller er i smaken! Lycka till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!