torsdag 23 september 2010

Tår och pirr!!!

Nu har jag hittat mitt humör igen. Jonas tog med sig barnen ut när han kom hem och jag städade fram det!! Skulle någon kommit fram till mej för 10 år sedan och sagt: Du kommer att njuta och må bra när du får städa ditt hus under tystnad.. Ja då hade jag nog trott att denna människan hade varit helt galen;-) Men idag har jag njutit!! Så nu är jag glada Karolin igen! Pirret har kommit tillbaka i magen idag, för nu vet jag att det sker vilken dag som helst, förmodligen imorgon!!! Guuud hur ska jag kunna sova inatt???;-)

Jag har ont i min tå.... I början av sommaren slog jag i min lång tå, fick en blånagel och förmodligen så bröt jag tån. Den läkte fint men fick dock en ful blånagel.... Den började lossna lite igår. Och vad händer idag tror ni? Som vanligt har jag bråttom och sprang upp för trappan och slår i tån igen.... Så nu har jag sååååå ont igen. Och gissa om jag börjar få en snygg blånagel igen??;-) Tror mina långtår är för långa. Amputering?;-)


Inte så snygga tår och fötter dock.... Men det får ni stå ut med;-)

5 kommentarer:

  1. En lång långtå tyder på intelligens vet du väl! Så låt den vara kvar som den är! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå en lång långtå...trodde bara det var jag som hade det!!!! Då kan vi bilda en "långtå-klubb"...
    Hälsn Anna S

    SvaraRadera
  3. Hoppas "pirret" händer i morgon nu då, så att kanske vi får vet något!!? =)
    Spännande värre!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Långtån har du ärvt efter mig. Puss/mamsen

    SvaraRadera
  5. Är det därför jag har en låååång långtå, för att jag är så inteligent?! har alltid undrat vad syftet med det är. Mina tår är dessutom inte synkroniserade i storlek på de olika fötterna. Alltså de tre sista tårna på höger fot är inte samma storlek på vänster fot..........helt konstig, jag hatar tår!!! Jag undrar vad syftet är med det???

    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!