lördag 18 september 2010

Smaken är ju som baken...

Men denna smaken går nog till historien.... Alfred vill ha ketchup till nästan allt, idag bad han om att få ketchup till pannkakan. Okej tänkte jag, du får väl som du vill.... Sagt och gjort sprutade han ut en stor klick på sin pannkaka och stoppade in den i sin mun... Jag väntade på att han skulle spotta ut den igen. Men icke, han mumsade i sig den så gott... Bara jag tänker på hur smakerna i munnen blandar sig så vänder det sig i min mage...;-)


Sitter och funderar på vad jag ska laga för kvällsmat? Jag har ingen aning, jag vet bara att jag är sugen på något riktigt gott... Dessutom vill jag bjuda Jonas på nått riktigt smaskigt när han kommer hem ikväll. Han är nämligen och springer ett lopp i Borås idag, hejja hejja!!

Vad ska ni äta ikväll??

4 kommentarer:

  1. Sofia skriver....
    Själv blir det inget särskilt då jag e själv hemma, men gör chiligratäng eller en rätt med kyckling och kantareller..
    intresserad av recept, så hör av dig..
    Kram o trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  2. Fläskfilegryta med västerbottenost till det ris och sallad. Efterrätt gulfruktsallad med vaniljcremefraisch och acasiahoung!

    Trevlig kväll!!!

    SvaraRadera
  3. Hämtpizza! Hälsn Anna S

    SvaraRadera
  4. Grannarna bjuder på Lyxig smarrig kräftsoppa med tillbehör och sen går vi in till oss och äter hallonpannacottapaj!

    Ha en mysig kväll!
    Kram Linnea

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!