fredag 19 februari 2010

Vecka 38 (37+0)!!

Dagen D är här!!! Och om jag är nervös? Ja det är väl bara förnamnet....
Det jobbiga är bara att behöva gå och vänta tills ikväll på att få åka in. Det hade varit bättre att fått en tid på morgonen. Men jag tar det som det kommer och jag är glad att jag fick en tid överhuvudtaget;-)
Jag har en sådan fruktansvärt halsbränna så jag vet inte vart jag ska ta vägen, plus att jag nu börjar svalna rejält. Fingrarna är som små prinskorvar och det är nästan svårt att röra på dem... Plus att jag vaknade upp inatt och imorse av att jag hade svårt att andas. En låsning på typ bröstbenet och skuldran hade satt sig riktig illa. Lite massage från min käre sambo och lite häng i trappan gjorde susen så nu är jag på G igen!! Men när jag vaknade och kände denna smärtan så tänkte jag att faaaaaan nu blir det inget ikväll. Ska denna skiten få stoppa mej. Men som sagt nu mår jag bra igen.
Om jag kan så ska jag försöka att blogga lite från förlossningen. Men jag vet ännu inte om det funkar. Och så kan jag ju faktiskt ha sådan tur att det går så fort att jag inte ens hinner;-) Eller så kanske jag blir hemskickad igen och då lär ni nog få reda på det fortast möjliga....
Hinner nog med ett blogg inlägg till idag om inte 2 innan denna dagen är slut!!
Nu ska jag lägga mej och vila om barnen vill och förstås om mina nerver tillåter det;-)!!

4 kommentarer:

  1. Åhhh... Jag är nästan nervös med dig. Ska bli spännande och kommer att titta till din blogg varje lediga stund idag. Hoppas att den lilla i magen får se sitt första ljus idag...

    Jag håller tummarna för dig. Kraaaamar!

    SvaraRadera
  2. Ikväll kommer jag att tänka på dig. Hoppas att allt går bra och att det blir som du förväntar dig. Tänk på att du snart kommer att ha en liten go bebbe att snusa på. Undra om det är en pojke eller flicka? Jag vet vad jag tror, får se om jag har rätt. Kram Johanna (Almas mamma)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mage!
    Lycka lycka till!! Du kommer klara det galant!
    Vad spännande!!!

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Å vilken underbar bild :) Lycka till ikväll de fixa du galant ;) Kram Ammi

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!