onsdag 10 februari 2010

30 taggare!!

Ja så har då dagen kommit där jag gått över 29 strecket och kommit över 30;-)!!
Det har varit en låååång dag med massor av firande med början vid 06 imorse, då min kära mamma kom o grattade mej!! Dessutom hade "någon" varit gullig och gjort denna fina skylt som sitter utan för vårt hus!

Jonas hade verkligen en fantastisk överraskning till mej. Jag har blivit "delägare" på en vingård!!! Förhoppningsvis kommer vi iväg så att jag själv får vara med och "skörda" och få egna flaskor av livets älsklings dryck RÖDVIN!!
Jag är så otroligt glad för detta och det är verkligen en present som jag aldrig hade kunnat drömma om.

Många vackra blommor har jag fått och andra fina presenter. Vi ska ha ett litet kalas med de närmast på lördag och hoppas då på mera presenter;-)!!

Magen är sprängmätt av tårta. Grädden på moset blev det pizza till kvällsmat. Så nu kan jag gå och sova skönt och vakna upp som en nykläckt 30-års prinsessa!!

6 kommentarer:

  1. wow 30 år! tänk att man känner så gamla människor som du! ;) KRAM PÅ DIG!

    SvaraRadera
  2. Och ändå är du 1000 år yngre än mig ;)
    Grattis goa Karro och vilken fantastisk present.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken underbar present, passar ju perfekt till dig =) Verkar som att du har haft en bra dag, och visst är det inte så farligt som man tror...... att fylla 30 =)

    SvaraRadera
  4. Oh får börja med att säga GRATTIS!
    Anders såg de på facebook att du fyllde år igår så han sa de, så nu har jag addat dig där med :) GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
    Det verkar som du haft en underbar dag iaf..

    Jaha var det så illa med förlossningen? Då förstår jag att du är nervös..
    Låter inge vidare, men eftersom du blir igångsatt så tidigt så ska du se att allt kommer att gå bra och att bebis kommer att vara mindre.. Iaf inte över 4,5 kg..
    Men hur gjorde du för att få igenom det? Skulle behöva lite tips.. för här säger de att allt ser ju så normalt ut..
    Börjar likna första graviditeten ändå, så jag börjar bli lite nervös över att de inte verkar bry sig :(

    Ha en underbar dag!!!
    Stor kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Grattis gumman! Det låter som att du hade en fin 30 årsdag! Härligt! 30 år och snart trebarnsmorsa! Inte illa pinkat! Du är grym lady! Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!