tisdag 2 februari 2010

Klago tisdag...

Idag har jag ont överallt.
Idag tycker jag extremt synd om mej själv, även om ingen annan gör det...
Idag är jag extra känslig, känner tårarna brinna innanför mina ögon.
Idag har jag blivit sårad...
En klago tisdag men ack så skönt att få klaga av sig lite. För just idag är det extra tungt att vara gravid och att vara en glad och positiv människa och mamma... Jag har försökt att bita ihop hela dagen men jag vet att mina tårar snart letar sig fram.... Bara för att jag tycker så synd om mej själv....
Min mage mår inte alls bra idag. Krämpor över hela den. Dessutom är tröttheten helt hemsk just idag....
Varför ska allt ske och vara just idag?? Kanske för att det är tisdag vad vet jag?!

1 kommentar:

  1. Tyck synd om dej själv! Gråt! Det är balsam för själen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!