söndag 21 februari 2010

Ååååååååååå!!!!!!

Guuuud jag känner mej helt tom. Jag vet inte vad jag ska skriva. Nu är det riktigt nära. Om 12 timmar ska vi befinna oss på sjukhuset och då är det igångsättning som gäller om det inte sätter igång av sig själv inatt... Har faktiskt haft ont till och från hela kvällen. Jag har haft som elektriska stötar i magen och haft en rejäl smärta på bara vänster sida!! Förhoppningsvis så är det bebben som nu håller på att halka ner och hjälper till lite grann!!!

Barnen kom hem sent i eftermiddag så jag har bara gått omkring här och inget gjort! Nu sover de gott och svärmor ska sova här inatt ifall att vi måste dra iväg inatt och om inte annat så måste hon ju vara här imorgon när vi är på förlossningen!!!!

Nu blir det en skön lååång dusch, soffan och en stor påse godis!!!

4 kommentarer:

  1. Åter igen, Lycka till!! Håller tummarna för er nu! Snart så...

    Kraaaam!!

    SvaraRadera
  2. Det är så spännande! Tänk att det är något magiskt när någon ska föda barn, är många mammor som följer dig nu! :-)
    Hoppas att bebisens födelsedag blir den 22/2 (eller om du är snabb så den 21/2)
    Hoppas att vi snart får läsa att bebisen har kommit.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Vila nu för nu är det bara timmar bort tills du behöver dina krafter.Åter igen all lycka.Kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna!! Lycka till!! Kraam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!