söndag 14 februari 2010

5 dagar kvar....

Herregud om 1 vecka har jag förmodligen blivit 3 barnsmamma och vi har äntligen fått vårt lilla pyre!!
Idag mår jag inte som jag förtjänar... Jag mår illa men är ändå konstant hungrig. Jag känner mej lite febrig men ändå lite uppstressad och raslös. En liten förkylning till är nog på G......
Sömnen ska vi inte ens prata om. Har inte blivit många timmar denna helgen. Mycket får jag väl skylla mej själv när jag aldrig går och lägger mej på kvällarna. Så ikväll ska jag krypa till sängs när Alfred har somnat. För det är bara han och jag hemma. Jonas och Douglas är på flygplatsen i Göteborg och hämtar svärmor som varit på teneriffa i 3 veckor... Skönt för henne att hon är ut vilad och brun när hon kommer hem. Inte alls vad jag just nu skulle vilja vara. Nej då jag är inte alls avis;-)

3 kommentarer:

  1. Tänk att ni snart har eran bebis! Är juh så underbart med ett nyfött litet knyte!!!
    Lycka till

    /Sandra Syrén

    SvaraRadera
  2. om det nu visar sig vara det kön som du inte tror det är som jag tror det är och därmed alltså inte blir..... hängde du med? så får du hojta till om det är något ni behöver låna :D sånt som man kanske inte får så mycket av typ mössor o sånt. Ni har ju så mycket men nått litet kul kanske man kan bidra med :D kram kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha Hanna du är rolig du;-)!!
    Ja det är supergulligt det lånar jag gärna om det nu blir det könet jag absolut inte tror att det kan bli;-)!!

    Ja Sanda det ska bli sååå mysigt med ett nytt litet liv i denna familjen!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!