måndag 22 februari 2010

Nu!!!

Är det nära....

Jag har vaknat minst 100 gånger inatt för att kolla klockan. Har dessutom nervositet kissat varje gång....

Idag skickar de inte hem mej för då vet jag inte vad jag gör. Utan idag ska jag och Jonas åka in och föda barn! Vi kommer att förhoppningsvis bli 3 barnsföräldrar idag!!!

Guuuuud va jag är nervös. Jag sitter här helt själv. Det är helt tyst i huset! Alla sover som små grisar utom jag. Får nog väcka Jonas så att vi kan ladda med lite frukost och sedan bege oss ut i kylan och BB!

Stackars bebbe som har legat och gotta sig inne i min mage och så ska den ut i detta kalla väder. Tempen står på minus 20 grader, det är ingen höjdare:-(

Konstig känsla det där att man ska veta att man ska åka in för att föda barn... Att vi åker hemifrån som 4 i familjen och kommer hem som 5!!! UNDERBART!!!!!

7 kommentarer:

  1. Tänker sova med telefonen bredvid örat.
    Kramis till er!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allt!! Tänker på Er! Det bästa som finns är att få vara på BB med en nyfödd bebis!!!

    SvaraRadera
  3. Lycka till i dag, hoppas verkligen att ni inte blir hemskickade igen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. sitter här pch blir alldeles prillig av att bara läsa dina tankar!
    All lycka&välgång önskar jag er!
    Tänk ändå FEM i familjen=)
    P&K J

    SvaraRadera
  5. Åh! Hoppas att allt gått bra idag!!! Bara VÄNTAR på ett inlägg från dig :-D !!!! Eftersom du inte gjort nåt än så har ni inte blivit hemskickade i alla fall hehe... Ett gott tecken bara det!!!!
    Kramar i massor!!!!!

    SvaraRadera
  6. nu är ni förhoppningsvis 3-barnsföräldrar. :) hoppas att allt gått bra!

    SvaraRadera
  7. Åhh vad spännande, är så himla nyfiken på hur det har gått i dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!