fredag 12 februari 2010

Barn till salu....

Dagen har rullat på i rasande fart. Mitt mamma gäng som jag gick hemma med har varit här och fikat under eftermiddagen. Innan dom kom höll jag på att plocka undan och Douglas satt vid datorn. Alfred strövade som vanligt runt här hemma och letade efter lite jäkelskap han kunde hitta på. Helt plötsligt hör jag en duns och hur Douglas skäller på Alfred.... Då har det lilla trollet slängt ner våran system kamera i golvet.... Kan säga att han i den stunden var mycket billig och jag höll på att slänga ut honom i snön.... Det kom många ful ord ut ur min mun och han fick sitta i sin säng och skämmas en stund. Jag har ännu inte vågat titta om den gått sönder. Men med våran otur så.....

Men nu är vi sams igen och han sover gott i sin säng! Och vet ni vad! Han gick självmant på pottan innan han skulle sova, och där kom det några droppar! Vi berömde honom och klappade i händerna. Han var sååå lycklig!!

Ikväll har Douglas varit på skidskola och dom fick åka skoter där. Hans första tur i sitt liv. Gissa om det var en lycklig kille som kom hem! Han var inte hemma så lång stund, han drog sedan vidare ner till kompisen Tilde där de skulle bada! När Jonas skulle hämta han där så ville han sova över!! Så nu sitter vi här och har fredagsmys utan barn!

Men tror jag snart ska förflytta mitt mys till sängen snart. John Blund kommer alltid så tidigt på fredagar....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!