lördag 12 december 2009

Härlig lördag med rens!!

Igår var vi hos våra vänner och hade glögg myyyys! Vi fick underbart god mat som jag fortfarande lever på. Plockmat!!! Det bästa jag vet!! Massor av god glögg rann ner oxå!
Idag vaknade vi till en strålande sol o någon grad kallat! Äntligen ser det ut att bli vinter. Och så är det bara att hålla alla tummarna att det nu får komma lite snö och att kylan är här för att stanna!
Jag och Alfred har varit ute i skogen och njutit av det underbara vädret. Vi passade då att sätta upp lite julbelysning i träden!

När vi kom in så hade Jonas tagit tag i vårt förråd. ÄNTLIGEN!!! Så nu har även jag dragits in i detta kaos.... Fattar ni hur mycket skit man drar på sig. Och hur mycket kläder jag har som måste sorteras. Det är helt ofattbart vad kläder ungarna har. Dessutom är jag expert på att rensa i min garderob för att sedan bara slänga ut som i förrådet där det blir liggandes år efter år.... Men nu ska skiten bort!!!!!
Kvällen blir lugn med god mat och godis! Skönt att bara mysa med sin lilla familj!!!

Vill ge ALLA mina underbara blogg läsare en STOR kram. Jag är så glad att jag har er och gläds åt varje kommentar jag får av er. Det är så kul att så många läser min blogg varje dag!!!

3 kommentarer:

  1. Hej! Nu när du inspirerat mig till att själv blogga så läser jag oxå din lite då o då.
    Ett tips om barnkläderna, har du tid o ork kan du tjäna en slant på Tradera. O. isåfall får du ge mig ditt alias =)

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga exakt VAD DU VILL och jag lovar att svara så ärligt jag kan! Bra va? KÖR HÅRT! Hugs :-)

    SvaraRadera
  3. skönt att få lite rensat innan jul..... så att man kan få plats med lite julklappsgrejor sedan =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!