måndag 14 december 2009

30 års kris??

Jag är sjukt sugen på att tatuera mej. En på underarmen får det bli när bebben är ute! Jag har önskat mej det i 30 års present. Jag vet ännu inte vad jag ska ha men det lutar åt mina barns namn eller personnummer och ev något motiv!! Fatta vad snyggt det är!


Jag har snart inga kläder att ta på mej. Och då speciellt lite roligare festkläder. Det är ju trotts det som kommer att krävas nu i juletiderna. Jag ska åka in till stan i veckan för att köpa de sista klapparna och då får jag nog leta upp något till mej med. Det sura är att det inte finns några roliga mammakläder. Det är ju tur i och för sig att modet är så bra där allt nu är lite större! Mammakläderna på typ H&M är sååå tråkiga. Det är samma sortiment som när jag var gravid för 5 år sedan + att dom flesta klänningar är stickade.... Hur tänker dom egentligen?? Stickad och vara gravid är ingen höjdare med tanke på att temperaturen i kroppen ökar några grader och man är varm och svettig i vanliga fall..... Vilka problem jag har...;-)
Idag har vi en sån där "argdag". Douglas är inte på humör och skriker så fort jag öppnar munnen. Alfred ska bara vara och förstöra och när jag säger till honom så bryter han bara ihop. Och jag då.... Det finns inga ord. Är så glad att min familj över huvud taget orkar med mej och mitt gnäll;-) .....
Ska åka och handla nu med detta ihop kok. Det kan ju bli väldigt intressant...... Vi får väl se om alla kommer hem helskinnade;-)

3 kommentarer:

  1. inidska tipsar jag om! mycket snyggt och ofta lite vidare modell i kläderna!

    SvaraRadera
  2. Tatueringar på underarmen är sjukt snyggt!!! Det är fint och skriva något på handleden(undersidan)
    Jag skulle vilja ha en där, men är för feg.. hahahah

    SvaraRadera
  3. Äh, inte är det 30-årskris med tatuering...
    Jag vill också ha en :-)
    /Sara Nörstmo

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!