lördag 23 november 2013

Ljuvlig musik!

Sitter här på en av mina favoritplatserna här hemma. Nämligen i våran laminofotölj i köket framför brasan med en bunt med tidningar i mitt knä! Ur stereon kommer det ljuvlig musik. Anna vackra Anna finns äntligen på sportify och hennes låtar går på repet här hemma, om och om igen! Hennes vackra röst gör mej helt lugn och avslappnad! (Ni måste lyssna på hennes underbara röst och texter, sök på Anna Sköld. Vette tusan hur man länkar därifrån och hit?)
Min fina mormor är oxå med på ett hörn! Hon sitter där så fint i sin underbara bröllopsklänning! Lilla mormor, vad jag saknar dej!
En sak fattas bara vid vår lilla favorithörna, nämligen en bra läslampa! Måste investera i en sådan bums! (Har jag sagt i typ ett år, men nu måste det ske;-)) *viskar* Och så fattas det en grej till, ett gott glas rött eller bubbel. Men nej jag vågar verkligen inte bli fullare än vad jag är, men suget finns ju alltid där! Ett bra friskhetstecken!;-)
Idag har vi bara varit, helt underbart och jag har till och med varit uppe nästan hela dagen förutom lite soffhäng i soffan med min man! Det finns hopp!!!!! Har bara haft några små karusellåkningar idag...
Det är så tyst så tyst här hemma, nästan lite skrämmande tyst...
Douglas och Alfred leker med kompisar och Fabian är ju med mormor. Så vi är helt själva, en väldigt konstig känsla det där att vara helt själva hemma när man är van vid att det alltid är haj life på dom små gossarna och det aldrig är tyst här....;-)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du är på bättringsvägen! Otäck sjuka du råkat ut för!!!

    Vad mysigt att sitta där du sitter! Ser så gott ut!

    Sköt om dej och krya! Och glöm inte att njuta av allt fint du har! För det är verkligen massor!

    Kram!
    Kicki

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!