fredag 15 november 2013

Klackarna i taket!

Tjoho, så var det dax för julbord och fest för mej och mina härliga kollegor på jobbet! Klackarna i taket kommer det garanterat att bli om jag känner oss rätt;-)
Idag var det en sån där dag när jag har gått igenom halva min garderob och inte tyckt att NÅGONTING har passat... Så typiskt att det skulle vara en sån dag just idag.. *suck*
Men allt klär ju en skönhet (IRONISK) Så ikväll får det bli denna helt vanliga svarta klänning från H&M!
Jag hatar detta mörker, bilderna blir helt suddiga när det är mörkt inne och att fota med mobilen blir ju inte alltid det bästa...
Och min leoväska som jag hade på bröllopet!
 För ovanlightetens skull ändrade jag frilla oxå. Ingen svans eller knut som jag alltid brukar ha. Näpp det blev ett litet slick bakåt och jag känner mej bekväm i det faktiskt! Plötsligt händer det;-)
Kvällen accessoarer kommer från Mor och Matilda! Halsbandet blev verkligen pricken över det berömda i:et till en helt vanlig svart tråkig klänning, aj löööv!
Nä nu måste jag dra, ska på förfest nu till min härliga vän Martina!

7 kommentarer:

  1. WOOOW !!! snygging !
    Ha nu en riktigt rolig kväll och glöm för guds skull inte att gå lös på dessertbordet !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!! Ha så roligt ikväll!!

    SvaraRadera
  3. Ha så kul fina du!! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, du är skitsnygg!
    Ha det så kul på julfesten!

    SvaraRadera
  5. Ha det så roligt på julfesten.
    Jätte fin outfit !!!!!!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Shit vad snygg du är quinna!! Hoppas du hade en riktigt kul kväll OCH mår bra i dag ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!