måndag 4 november 2013

Känslan...

Känslan när man kommer hem från jobb, lämning på gympa och handling och blåsan håller på att att explodera... Hade jag inte fått kissa där och då, så hade det med stor sannolikhet hamnat i trosan...
Känslan sen när man sladdar in, drar ner byxorna och kisset flödar är underbart.Tills man märker att det inte är så underbart mer att sitta på just den toaletten...
Känslan när man känner att man glider omkring  på toaringen  och inser att det är urin som jag sitter i... NÅGON var visst så mycket mer kissenödig än jag och hann före mej på toaletten och kissat ner HELA toalettstolen plus golvet...
Den känslan, den är inte fräsch...
Vem av gossarna som var den skyldiga just idag, det vet jag inte. För ingen kunde ta på sig det...Dock finns det bara två kandidater här hemma som kan vara dom skyldiga, nämligen dom 2 minsta gossarna Grunditz...
Nu  är det jag som sammankallar till ett familjeråd och den första och enda punkten kommer att handla om HUR man kissar på en toalett som kille. Regel nummer ett, SITT ner på toastolen, sikta sedan snoppen NER i vattnet, torka snoppen, res på dej, spola och tvätta händerna!
Herreguuuud, hur svårt kan det vara att sikta ner den lille pillen i det STORA hålet?
Känslan är äcklig att sitta i någon annans urin. Det är ok när jag vet att det är mina små grabbars kiss. Men INTE ok när man halkar omkring på jobbets toa som jag en gång har gjort... Jag spydde nästan, jag gjorde det... Dock var det inte lika mycket urin som här hemma, men det räcker med några droppar urin för att få den där äckelkänslan.
HUR jäkla svårt kan det vara för män/gubbar/pojkar/ att sikta sin snopp i det STORA hålet? Hur svårt? Och TORKA för fan ALLTID av snoppen efter att du kissat om du nu bara måste stå upp och göra dina behov...
Känslan att sitta i någon annans urin, den känslan är vidrig...

7 kommentarer:

  1. Ja va fan är det med män/killar som tvunget måste stå upp och pinka och inte torkar snoppen ?!? Förstår att dom står upp när dom är utomhus men inne på en toa ? Dom har ju gjort ett test på en allmän toalett där det var rejält svinigt och där satte dom dit en toastol med en ingjuten bild av en fluga.....pisseriet på toaringen/golv upphörde nästan meddetsamma då alla karlar inriktade sig på att försöka "spola" ner flugan,,,,,jodå...dom kan om dom vill....

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha jag tror jag dör vad du är härlig, men ack så rätt du har;)
    Kram på dig / Katarina L

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha åååååå det hände mig nyligen oxå, tack och lov här hemma och Nemo var den skyldige.

    SvaraRadera
  4. Men oh. Lite lustigt att läsa om när det händer någon annan ;) Men jag förstår äckel känslan precis. En sak som det är ens eget barn men på en offentlig toalett av något slag. Usch fy tusan!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. haha !! Här är den "store" mannen rätt vältränad på den fronte - men den lille ?
    Not so much ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Fram för mer vett och etikett på toaletter!!
    Såå äckligt när man varit på en offentlig toa direkt efter någon och handfatet är alldeles torrt... Blää!

    SvaraRadera
  7. Igenkänningsfaktorn är HÖG! Min man sitter alltid ner, men inte barnen.... varför?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!