fredag 15 november 2013

Hej ljuvliga fredag!

Äntligen är favoritdagen här och en lång och härlig helg väntar med mycket aktiviteter efter jobbet!
I helgen ska vi:
  • Fredag: Jag ska på julbord med jobbet!! Pojkarna ska ha grabbkväll med pizza, killkompisar och fotboll hemma!
  • Lördag: Hoppas på att INTE vara dålig.. Har ju en tendens att bli det numera. Men jag lovar, jag kör på varannan vatten;-) Douglas har hockeycup i grannstaden Värnamo och är jag pigg och kry och om smågrabbarna vill åka, så följer vi med och står och fryser i en ishall hela dagen... På kvällen ska vi till härliga vänner på höstmys. Bröllopsmånaden som dom blev tilldelad oss. Dom hade egentligen oktober månad. Men med fullspäckat schema från båda hållen så har vi ej lyckats pricka in ett bra datum förrens imorgon!
  • Söndag: Ska jag till bästa Anna och bli fotad i hennes studie! Som jag längtar! Ska bli galet kul att åter få stå i fokus, älskar ju det som den sanna linslus jag är! (Anna fotade mej på min möhippa!) Sedan blir det chill resten av dagen, tror jag i alla fall! Söndagar är härliga att bara vara. Men det är en dag som är skön att träffa vänner för en liten fika!
Vad hittar ni på i helgen!?;-)

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppenhelg!
    Ha en mysig fredag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen. Upptäckte i går kväll att jag inte har sett inlägg av dig på länge. Tittade till på de som jag följer, & då var du borttagen... vet inte hur det har hänt. :-(
    Men nu är du med i matchen igen, & ingen är lyckligare än jag. :-)

    Jag ska jobba i helgen, första hela jobbhelg på några veckor. Känns bra.

    Ha en fin helg & njut av att bli fotograferad på söndag. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Dotra kommer, så det blir två handbollsmatcher med Bajen imorgon och på söndag har jag hyrt bil så jag kan hänga med upp till Dalarna och se henne spela handboll...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!