fredag 29 november 2013

Klackarna i taket!

Har checkat in på Varbergs stadshotell och har haft en härlig eftermiddag med bastu, chill, vin, skratt och liiite lite shopping! Ja för jag glömde ju BHn hemma, så en liten tripp förbi Lindex fick det bli!;-)
Nu har vi svirat om och ska strax gå ner och ta en liten fördrink och sedan ska vi äta gott!
Kvällen till ära ska jag inviga denna nya härliga outfit som kommer från min favvoaffär People i grannbyn Vaggeryd! Aj löv detta paljettriga linne och dessa supersnygga svarta tajta brallor som dessutom är mjuka och sköna!
Fick alla underbara bilder som härliga Anna tog på mej förra söndagen, och bland annat denna bilden är därifrån!;-)
Nu är det klackarna i taket och jag lovar jag njuter för fullt av denna underbara vitselse!!!!

4 kommentarer:

  1. Ni kommer garanterat få god mat. Min bror är chefskock där :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är klackarna i taket med den outfiten! Nice!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar du är gumman! Snygg outfit! Vill ha!
    Men - hur sjutton kunde du glömma BH? Den glömmer jag aldrig. Sover till och med med BH.

    SvaraRadera
  4. Då är du i min vackra hemstad nu! Hoppas du får en bra helg! :) Anna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!