fredag 29 november 2013

Dagens tips!

Fredagens heta tips blir denna underbara inpackning från Revlon Professional! Håret bli sjukt mjukt och dessutom innehåller den färgpigment (perfekt för mej som har gråa hårstrån som envisas med att växa ut på 3 dagar) och håret får en underbar lyster och det ser nyfärgat ut!
Jag kör denna inpackning en gång i veckan och det gör så att jag dessutom slipper färga det så ofta som jag behöver med gråa hårstrån... Tycker ni jag är låter bitter över mina gråa hår? Japp ni har rätt, jäkligt bitter...;-)
Även om inte bör använda inpackning i hårbottnen, så gör jag ändå det! Blir perfekta resultat!;-)
Färgat hår behöver dessutom extra vård för att hålla sig starkt, vackert och behålla färgen längre och denna inpackning är perfekt för det!
Jag har fått denna inpackning av en underbar vän, men vet att den även finns att köpa HÄR i olika färgnyanser! Och har ni inte provar Macadamias inpackningen, så är det oxå ett hett tips! Dessa inpackningar varierar jag och mitt hår växer, frodas och mår underbart bra! Finns även HÄR att köpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!