måndag 11 november 2013

Jag bad om en mascara, men fick en choklad...

Min käre man (alltså, shit va häftigt det känns att säga man istället för sambo. Det känns så vuxet på något vis att säga sin man. Ja ja man kanske borde känna sig vuxen när man är tjogo... 33 år...? Men nä det gör inte jag, kommer nog aldrig göra heller;-)) kom hem inatt! Oj va skönt att ha honom hemma igen! Den här veckan kanske jag får se honom några timmar iallafall när vi går om varann!;-)
Han hade köpt presenter den lille gullegrisen! Han vet vad hans barn och fru vill ha! Japp barnen älskar presenter lika mycket som sin mamma. Och som Jonas säger, slår han in 20 tablett askar eller ger mej EN present som innehåller en dyr parfym. Så uppskattar jag båda lika mycket! Sa jag att jag älskar överraskningar och paket? *fniss*
Jag bad honom köpa min favvomascara på taxfrin! Ja lite billigare kanske den skulle vara och jag har inte vägarna förbi någon av städerna häromkring för att köpa någon ny och snart är min slut! (Ni tog upp ert anteckningsblock och antecknade va? Ja att min mascara snart var slut?;-))
Men just den som jag skulle ha var så klart slut, eller så glömde han helt enkelt bort vilken sort jag skulle ha och skyllde på att den var slut?!;-)
Jag kan inte leva utan min goding och just Lóreals mascara får mina fransar att se snygga ut och jag kan inte leva utan den!!
Men istället för mascara fick jag den STÖRSTA tobleronen i världen! Och dessutom en vit sådan! Amen jag dör av lycka! MEN och så kommer ett STORT MEN... Jag äter ju inte godis... Hur tänkte han där? Jaha ja, han kanske var lite smart och gav mej den så kunde han äta upp den själv....;-)
Men jag tror jag ska bryta mitt godisförbud snart om någon vecka. Ja bara för att äta upp denna underbaring och sedan köra på förbud igen!!!? Det låter väl bra att jag offrar mej att äta upp den, så att han slipper äta upp den?*hehe*
Choklad är verkligen bland det godaste jag vet och denna toblerone vit är ju sagolik god! Mina smaklökar kommer förmodligen att dö av chock och sockerhoran kommer att njuta helt galet mycket!
Nu ska jag gå och umgås med min käre man och så ska jag tvinga honom att massera mej, ja för det är jag verkligen värd efter denna helgen. Mina nerver är fortfarande utan på min kropp och springer och det var nästan som att vara på semester idag när jag kom till jobbet;-) *fniss*

5 kommentarer:

  1. men loppan,säg till om jag ska köpa mascara åt diginga problem ju,,vi kan byta du får mascara å jag får tobleronen,i lööööve vit Toblerone ha ha.pöööös Sara S

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också paket och överraskningar. KOmme rihåg en gång när jag ville ha påslakan. Istället så fick jag en kaffebryggare!!!!!! Förstod inte riktigt för dels så dricker jag inte kaffe och dels så hade jag redan en som var bra. :)

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  3. Förbud brukar sällan funka i längden. Ät någon gång då och då...? :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  4. du vet väl att du hittar mängder av olika mascaror (och säkert exakt den du är ute efter) på beuatymall? http://www.beautymall.se

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!