...har världens envisaste 2 åring somnat... Han vet verkligen vad han vill här i livet och skinn på näsan är bara hans förnamn... *suck*
Hur mycket humör och vilja kan man ha när man vara är 2 år? Mycket om ni frågar mej...;)
Känner mig lite skyldig, precis när de är på väg så kommer vi och klampar in. Vem kan sova då? Skönt att F somnade till slut. Så kul att se Er! Hälsa mannen Kram
Karolin Grunditz heter jag, är en smålänsk dalkulla på 34 år. Bor i Skillingaryd och lever ihop med min älskade man Jonas! Är mamma till 3 grabbar som är allt i mitt liv, Douglas född -05, Alfred född-08 och Fabian född-
10!
Bloggar om allt och lite där till! Livet som bantande småbarnsmorsa som älskar kläder, mat, shopping, bubbel och träning!
Älskar att umgås med vänner och familjen! Har gärna 15 bollar i luften samtidigt. Späckade dagar då trivs jag som bäst!
Blev påmind om hur vi hade det med en av världens envisaste unge ;)
SvaraRaderaÅh liten. Men det kanske är bra när han blir stor att han vet vad han vill och att han står på sig. :)
SvaraRaderaKram
Ja du, väääääldigt mycket om du frågar mig. 1-åringen här hemma, blir inte att leka med om ett år. Uj uj! :-O
SvaraRaderaHoppas ni har haft det riktigt skönt. Och bra fråga, varför bor man inte vid havet?? :-)
Kram!
Känner mig lite skyldig, precis när de är på väg så kommer vi och klampar in. Vem kan sova då? Skönt att F somnade till slut.
SvaraRaderaSå kul att se Er! Hälsa mannen
Kram