onsdag 11 april 2012

För mycket kläder...

eller försmå garderober??
Försöker få litre rätsida i mina garderober... Har tydligen väldigt mycket kläder enligt min käre sambo...;-) Fast jag tycker hellre att jag har alldeles för små och få garderober, det är därför det ser ut som om jag har mycket;-) Jo då man kan vrida och vända på det som man vill... Men just för tillfället går inte dessa kläder in i mina garderober, så nu får de snällt hänga på dörren istället...

Borde rensa ut lite, ja ännu lite mer än vad jag gjorde för några veckor sedan.. Ja så att man kan shoppa nytt;-) Måste ju göra lite mer plats ifall att jag hittar några guldkorn ikväll när Johanna från Plain Vanilla kommer hit och säljer! Ja alltså det är ingen risk att jag inte hittar något,  nej för guuud så mycket fint dom har!

Är ni oxå shoppingsugna så kom hit hem till mej ikväll mellan kl 17-21 vettja och shoppa smycken och kläder till pangpriser!!;-)

15 kommentarer:

  1. Du bör ju ha en hel del som är för stort oavsett. Iväg med det! Du ska ju knappast få plats i dem igen!!

    Hade gärna kommit ikväll men har inga pengar att handla för så är inget roligt att se allt man vill ha :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror garderoberna är för små numera :)
    Tack för erbjudandet, hade gärna shoppat med dig :) om det inte vore sådan lång resväg!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Just precis, häv iväg allt som inte passar längre!!
    Och njut av att shoppa järnet ikväll!!!! =) =)
    Självklart hade jag kommit om det inte va så långt... =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Självklart för små garderober. Men det är otroligt skönt att rensa, rensa allt man faktiskt inte använder. Och med din viktnedgång torde du ju ha en hel del som du behöver rensa bort och ersätta :-)

    SvaraRadera
  5. I min garderob hänger mycket som just bara hänger... borde rensas oftare här!!
    Vad kul med shopping-kväll, ser framemot att se vad du hittar :P

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Klart det är garderoben som är för liten! Killar kommer alltid tycka att vi har för mycket kläder/skor/assar ;) Min darling har gett upp.. Han till och med erbjöd sin garderob i sovrummet då det mesta där var sånt han knappt använder. Så nu har jag båda garderoberna och båda byråerna själv :P
    (ja å vart har han då sina plagg.. Hrm, i källaren)
    En walkin.. vore inte helt fel.

    Ha så najs ikväll. Önskade jag inte bodde så långt bort.

    SvaraRadera
  7. Förstår problemet med garderoberna, det är typ samma här:) Ser fram emot att få se vad du shoppade i kväll!

    SvaraRadera
  8. Om det inte vore för att min garderob redan är knökfull den med så skulle jag följa med UlleBulle ner till dig.
    Om inte annat för en fika. ;)

    SvaraRadera
  9. Men du? Är inte ganska mycket kläder för stora? Du har ju gått ned hur mycket som helst :-) Sälj av allt gammalt! Kram

    SvaraRadera
  10. Du kanske skulle flytta in i garderoben och använda sovrummet som walk-in-closet ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag har oxå alldeles för få och små garderober. När min son flyttar så blir det en walk-in-closet av hans rum (14,4 kvm) ;)

    SvaraRadera
  12. Hoppas att kvällen blev kanon!!
    Kramar ❤

    SvaraRadera
  13. Den 20/4 har loppi.se sitt stora bloggevent på Fotografiska i Stockholm, om du inte har fått någon inbjudan så kan du vinna biljetter hos mig till dig och en vän! :) http://minbebis.com/blogg/bebisdags/vinn-biljetter-till-varens-stora-bloggevent/

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!