torsdag 12 april 2012

Han kan han...

Kan väl säga att han kan gnugga hår på nätterna;-) Så här snygg var han på morgonen, utom snurren på toppen för den fixade jag till;-) Kunde liksom inte motstå! Inte konstigt att hans hår är slitet som som han gnuggar sin kudde;-)

Igår när jag precis hade städat klart innan tjejerna skulle komma hit var kidsen på övervåningen och lekte. De lektes mycket och det lektes högt... Helt plötsligt hör jag hur någon slänger något STORT föremål ner för trappan och jag hör att den hamnar på VARJE steg med ett stort PANG, pang, pang...
Först blir jag kall.... Var det något barn som ramlade ner? Nej det var en av mina 5 kilos hantlar som Alfred kastat ner för trappa...
Om jag blev arg? Hå hå ja det var bara förnamnet...;-) På 10 av 17 steg var det stora jack från hantelns ena sida..
Men trappan var ju fin i några veckor iallafall..... *suckar uppgivet* Så jag gick och hämtade en pensel med vit färg på och målade över hacken så snyggt det gick...

Jo då han kan han den lille mannen, både gnugga kudde och göra märken i den nymålade trappan...;-)

5 kommentarer:

  1. Ååå sicken liten buse!!
    Tråkigt med trappan! Men vilken tur att ingen fick den på sig. Då hade det nog gått illa :-(

    Ha en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha herregud så less jag skulle bli, du som jobbat så hårt med trappen!

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken lite skitunge! :)

    SvaraRadera
  4. men ajs inte kul på den nyfixade trappan :( men , säkert bara du som kommer tänka på det och förhoppningsvis gör han inte om det ;)

    SvaraRadera
  5. Gud vilken tur att ingen fick hanteln på sig! Och attans vilken otur på trappan men vi får hoppas att det inte syns så mycket nu när du fixat lite med färgen. Han är ju bara för söt alltså!! =)
    Kram på er!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!