lördag 21 april 2012

Dom har kommit!!

Igår kväll plingade det till i min telefon! Ett SMS från Mio som talade om att våra kökstolar hade anlänt till affären!
Helst hade jag ju så klart velat släppa allt och bränt in till stan för att hämta hem dom på en gång. Men jag fick lov att hejda mej en gnutta och skickade istället iväg Jonas för att hämta hem dem imorse!
Så nu är dom ihopskruvade och på plats och så här blev det...
Superbra, MEN MEN MEN... Mitt ögonmått är visst inte så bra och stolarna var en aning för stora för själva bordsbenen... Men det problemet ska vi ta tag imorgon! Då ska det skruvas på andra ben på bordet, stålben! Jo då allt löser sig, bara man vill;-)
Jonas suckade både en och tio gånger över mitt *harkel* lilla misstag... Men skit samma...;-)

Nu väntar vi bara in skivan som ska ligga på skänken och sen ska bordet och stolarna ut till fortöljrummet!
Hmmm, undra så flundra vad jag sen ska sätta tänderna i här hemma när jag är färdig med detta "projekt" ;-)? Nej jag får nog lugna mej en gnutta... Ja för är man arbetslös så är man ju plånboken speciellt full:-(

Och... Jag vet att bilderna blir sååå kassa... Fotar för tillfället bara med telefonen eftersom att min sladd till kameran fortfarande är paj och jag har inte köpt in någon ny...

8 kommentarer:

  1. Haha du får komma o måla hos oss om du vill ha nåt att göra ;)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att förnya hemma! Men du - behöver du sladd till kameran? Jag använder bara "minneskortet" (sitter vid det platta batteriet i kameran) o. sticker in i datorn. Smidigare än sladd! Kan inte du det oxå?

    SvaraRadera
  3. Snyggt, jag tror faktiskt att de svarta blev snyggare än vita (det hade du väl helst velat ha om det funnits?)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. De blev jättesnyggt,, de såg riktigt sköna ut! kram Mona

    SvaraRadera
  5. Ser ju riktigt sköna ut de där stolarna:) Har hört att den där bänkskivan är på G.....
    Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!