onsdag 25 april 2012

Favorit fotoappar!

Ni är några som undrat över vad jag använder mej av för fotoappar på min ajfån och nu ska jag dela med mej av några av mina absoluta favoriter!
Instagram är ett måste och speciellt när man bloggar! Där kan man göra om en trist och grå bild till ett färgklick och man kan dessutom följa varandras bilder! Själv heter jag appelblomman och ni får gärna lägga till er som följare där!;-)
Picture Effekt Magic har jag använt mej av vääääldigt mycket och är en stor favorit bland fotoappar! Där kan man välja massor av roliga ramar och färger!
 Poxlr-o-matic är oxå en stoooor favorit som jag använder mej av flitigt!
Camera + är en app som jag köpte för några kronor! Den har oxå blivit en stor favvorit!

Sedan använder jag mej mycket av tex, frametastic, labelbox och PS Extress!!!

Nu får ni dela med er av era bästa fotoappar! Vilka kan ni inte vara utan? Vill ha massor av nya roliga förslag!;-)

4 kommentarer:

  1. jag BORDE använda mig av fotoappar för det blir så mkt trevligare bilder, men jag kommer mig inte för att göra det :S

    SvaraRadera
  2. Jag använder mig nästan uteslutande camera+
    Och systemkameran då rå....man blir lite kräsen kan man säga.... ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Jag använder några av de du rekommenderar här, här får du en radda av mina favoriter, (mer eller mindre bra): snapseed, hipstamatic, vintage cam, photo splash. För collage har jag picture frames, p&p collage, diptic, photoshake. Hoppas någon kan passa dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men jag hittar inte camera+... inte som betal iallafall

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!