lördag 21 april 2012

Frukost!

Det är en härlig känsla att få vakna upp med sin familj och ligga och dra sig i sängen tillsammans! Sedan gå upp och äta frukost ihop hela stora familjen! Ja jag vet att jag tjatar om såna här "vanliga" saker. Men det är sååå härligt att få vara med sin familj hela helgerna nu mera;-)!

Att sen barnen inte sitter kvar och äter särskilt länge och att man få ligga och skura på golvet när någon slängt ner ett glas mjölk, ja det är smällar man får ta;-) Det är man ju så van vid så man reflekterar knappt. Eller när man måste avbryta sin mat för att någon bajsat eller måste torkas;-)

Ni som är lite hajja på detta med data? Varför har jag helt plötsligt fått en ny version här på bloggen? Det ser inte alls ut som det brukar... Är det så för alla som blogga för blogspot? Jag vill ju ha den gamla versionen ju... Jo då jag gillar förändringar, men jag vill helst kunna förstå och klicka mej in på rätt saker på en gång;-)!

2 kommentarer:

  1. Jag upptäckte det härom morgonen.
    Tycker att det var bättre förut ;-)

    Mysigt med frukost tillsammans.
    Det är sånt man uppskattar hela dagen.

    Kram
    K

    SvaraRadera
  2. Jag har haft den nya versionen ganska länge. Man vänjer sig. Finns nog både för- och nackdelar med dem skulle jag säga.

    Hos mig finns en liten award för dig att hämta. Kolla in bloggen. Kram på dej

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!