fredag 27 april 2012

Mot kusten!!!




Nu har familjen tajkon packat klart och som vanligt är bilen sprängfull med grejer som om vi skulle vara borta 2 månader...;)
Vi ska sova hos min pappa inatt i Varberg och sedan styr vi till mellby imorgon!
Solen har börjat skina och det är till och med varmt ute, jo det finns hopp om en fin helg!! *hoppas*hoppas*hoppas*
Vi har bara kommit några mil hemifrån och Alfred sover redan, tror jag ska göra honom sällskap! Jag älskar nämligen att somna i bilen! Ja jag vet att jag inte är så normal, men vem är det?;)

Vad hittar ni på ikväll?;)

7 kommentarer:

  1. Den här kvällen blir lugn och fin. Lite mys med familjen, godis och Anton Hysén-rumpa! ;-)

    Ha en underbar kväll och helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ha det underbart! Och jag håller tummarna för sol-
    KRAM!! M

    SvaraRadera
  3. Det sägs ju att det ska vara hyfsat i morgon, för att sedan bli finare och finare.

    Här softar vi med tacos och Let's Dance, som så många andra men i morgon blir det babyshower!

    Hoppas ni får en härlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Att sova i bil eller på buss eller tåg är lovely!! Kalle och pojkarna grillar och jag gör hemmagjorda pommes och sallad så snart ska vi äta och sen bara slappa!! Leon har fortfarande feber så vi får se hur kvällen blir.

    SvaraRadera
  5. Jag somnar också alltid i bilen, när jag inte kör då.
    Ha en underbar helg nu!

    SvaraRadera
  6. Det är härligt att komma iväg ett tag! ha en riktigt mysig helg och valborg.

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!