lördag 7 april 2012

Muuuuummmms!!!

Kolla in vad jag hämtade ut på posten i torsdags innan vi åkte till stugan! Ett STOOORT påskägg fyllt med mumsigt godis från Ryfors godis! Tuuusen tack!;-)

Ikväll öppnade jag upp det och har smaskat för brinnande livet! Guuud va gott det är med godis, speciellt choklad och lakrits! *mums* Jo då jag har varit snäll och bjussat de andra oxå, riktigt så glupsk är jag inte så jag sitter och mumsar ifrån det själv;-)

Tyvärr blev inte denna påskafton som vi hade tänkt oss... Ni minns att jag väntade på att det 3:e onda tinget skulle komma... Och ja idag kom...:-(
Berättar mer imorgon....
Puss på er alla söta! Nu ska jag åter falla in i mitt sockerkoma!;-)

8 kommentarer:

  1. MEN HALLÅ!!! TÄVLINGEN!!
    Har jag vunnit nåt påskägg, eller??
    ;))))

    Hoppas det inte är något allt för hemskt som hänt dig....

    Stor påskkram!
    Madde

    SvaraRadera
  2. Smaskigt! Jag har också socker-koma idag! :-P ;-)

    Men aj då.... Vad säger du? Låter inget trevligt alls. :-((

    SvaraRadera
  3. Det var inget dåligt ägg, det klarar du väl inte ensam ändå???
    Men det låter inget vidare med det tredje... enda positiva är att du klarat av dina tre nu. Hoppas inte det är nå´t allvarligt.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ vad gott det var med påskgodiset, ännu godare när man vunnit det!
    kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Jodå, godis är gott, men jag är ju mer förtjust i att äta mat jag. Hihi... Har dock börjat morgonen med gårdagens efterrätt. Vet inte hur sunt det är, men det känns sunt och gott för min själ iallafall.

    Ha en fin påskdag!

    SvaraRadera
  6. Men åh vilken LYCKA !!
    Här måste det ha blivit någon typ av "miss" i planeringen och sjukstugan för inte ett enda ägg har innehållit godsaker... SKANDAL !?
    Men men... jag får väl försöka kompensera det när vi blir friska :)
    KRAMAR !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!