lördag 14 april 2012

30-års kalas!!

Vi har tillbringat vår eftermiddag hos min fina svägerska Johanna som fyller tant *harkel* menar förstås 30 år imorgon;-)!
GRATTIS sötaste!!!
Lite avis är jag faktiskt på henne... Jag vill oxå fylla 30 igen!;-)
När vi samlas hela släkten ink Johannas släkt så är det ett endaste STORT grabbgäng på 7 grabbar! Inte endaste flicka bland ALLA barnen;-)
Gofisar... Tror minsann att Eddie har fått en dos av den där knasgenen som mina barn fått av mej;-)
Världens kanske envisaste unge leker med morfar! Ja herrejesus Maria vilket humör han har min lilla gosse... *torkar svetten ur pannan* Tydligen visar han inte alls ett sånt humör när han är med någon annan, bara när han är med mej... Varför? *hmm*
Douglas ger mormor massage på ryggen genom en massagsaga.. Nej då hon somnade inte, men nästan;-) *fniss*
Vi fick smarrig smörgåstårta vilket innefattade både som frukost, lunch och middag för min del;-) Jag åt som jag aldrig sett mat förr och snällaste Johanna skickade med mej en STOR bit som jag ska mumsa på inatt!!
Vi fick en suuuupergod tårta! Ja det var nog den godaste tårta jag någonsin har ätit! Bara i mina smaker. Lite choklad, maräng, chrisp och grädde! *mums* Här blev det oxå visst 2 bitar;-) Är det kalas så är det liksom och idag körde jag all in;-)!

När de andra fyllde på vinglasen fick jag istället packa ihop och tacka för mej och dra på jobbet... Jo jag tyckte faktiskt extremt synd om mej själv just ikväll...

9 kommentarer:

  1. Men hallå! hur sugen blir man inte på allt det goda man ser här!!!

    SvaraRadera
  2. Å jesus vilka tårtor!!!!! Den där marängtårtan hade man ju som kunnat ta en smakbit från ;-)

    Trevlig lördagkväll.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Förstår att du åt massor av de goda tårtorna! Det bara vattnas i munnen när man ser dem!

    Men du, du glömde visa bild på dig i din nya tunika du skulle ha idag!! Jag har ju väntat å väntat på att få se vad det var för snyggt du köpt! In på toan på rasten å svira om å lägg ut ett kort om du glömde ta ett innan!! :-)

    KRAMEN!

    SvaraRadera
  4. Ser otroligt gott ut!!
    Jag är en sucker för smörgåstårta ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Marängtårtan ser jättegod ut! Skulle bli sjukt glad om du kunde lägga ut receptet på din blogg, vill gärna ha det och helst snabbt ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jag genast fixa;-) Den var sååå sjukt god;-)
      Kram K

      Radera
  6. 30!!! Bara vänta du, det roligaste är ju kvar. Och det är att fylla 40 :-D
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!