måndag 2 april 2012

Effektiv!!

Både idag och igår har effektiviteten sprutat ut ur mina öron! Det liksom kryper i min kropp och hade jag haft några miljoner på banken så hade jag gjort om precis överallt här hemma! Dock har jag inte det så jag får liksom göra det bästa av min effektivitet, typ som att städa, rensa och måla...;-)

Idag har jag rensat en av mina garderober! Hur mycket jag än vill så kan jag inte längre behålla mina gamla alldeles förstora kläderna... Nej för de är verkligen alldeles förstora nu, typ 4  tum förstora;-)!! *göööött*
Så idag rensade jag i min sommargarerob där jag har alla mina shorts och såna där korta "knickersbyxor" Det blev en hel del om man säger så... Typ så där en 16 par! Nu ska de bara ut på min berömda bloppis som jag har tjatat om sedan i julas;-) Någon som vill köpa sommarbrallor str 42/w32?;-)
Sen har jag målat och målat och målat! Ett av två räcken är nu klar, det tar sig. Och vilken minut som helst ska det upp, väntar bara på att min kära man (öhh menar sambo...:/) Ska komma hem!
Jag bara spritter i hela kroppen och det är sååå gött! Det gäller verkligen att ta tillvara på all den effektivitet som jag just nu har! Ja för man vet liksom inte när den kommer tillbaka? Den kan likabra försvinna imorgonbitti om jag har otur...
Så efter att räcket kommit upp så ska jag ta hand om min hemska tvättstuga som just nu är bombaderad med hur mycket tvätt som helst:-( Jag kommer aldrig i fatt där och när jag tycker att jag nästan gör det, ja då är det fullt igen... Känns det igen?:/

3 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!