fredag 13 april 2012

Bilder från tjejkvällen med Plain Vanilla!

Lovade visa er lite bilder från tjejkvällen som jag hade hos mej i onsdags, så här kommer ett litet axplock av bilder!;-)
4 stycken ställ med underbara tunikor, klänningar och toppar hängde i min hall och hela mitt köksbord var fyllt med underbara snygga smycken!
Jag var verkligen i himmelriket om man säger så! *fniss*

Jag tassade bort till Johanna (Plain Vanilla) några hus bort ifrån mej igår kväll! Jag kunde inte smälta alla kläder på onsdagen, allt var ju så fint och jag hade fortfarande en tunika i huvudet som jag inte riktigt kunde smälta, nämligen bliss (nude) tunikan! Kolla HÄR för att se hur den ser ut!;-) Så nu är jag en stolt ägare av denna skönhet och kommer att bära den imorgon på min svägerskas 30-års kalas!! Även en till juvel trillade ner i min påse och den kommer jag nog att bära på mammablogggalan i maj!;-) Och japp den kommer ni oxå att få se en annan dag;-)!

5 kommentarer:

  1. Vad underbart! Superfint!!!

    SvaraRadera
  2. Superfina saker/kläder.
    Gillar allt bling bling :-)
    Ska kika på blissen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar tunikan intensivt =)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Allt ser jättefint ut!!
    Gud vilken kul kväll ni måste haft!
    Hoppas natten blir bra förstår att du inte är direkt motiverad. ♥
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Vilka snygga saker, blir genast nyfiken på vart man kan köpa dessa saker samt om vem som helst kan ha ett klädparty?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!