tisdag 24 april 2012

Längtar!!!

Nästa fredag åke jag och denna underbar tjejen Camilla till Stockholm på mammablogg galan ihop! Vi har bara träffats in the real life en gång innan och vi klickade sååå bra! (Läs om det här)
Hon hämtar upp mej på fredagen i Jönköping och sedan styr vi bilen mot huvfudstaden och på lördagen ska vi gå på själva galan!
Risken är att vi inte kommer att ha några röster kvar på söndagen för att vi pratat så mycket;-) Guuud så härligt och jag längtar sååå mycket!
Tänk vilken lyx att kunna få åka iväg så här med en härlig tjej en hel helg, bo på hotell, gå på galan och få roa sig! Och sedan få träffa massor av andra mammor som älskar att göra precis det som jag älskar att göra, blogga!;-)

Ni som ännu inte röstat... Klicka in er HÄR och ge mej eran röst och håll sedan alla era tummar och tår att jag tar hem ett pris;-)

6 kommentarer:

  1. Mhe...Jag dååååå! :-) Jag ska ju oxå träffa dig!!! Er!!

    SvaraRadera
  2. Så kul ni kommer att ha det.
    Självklart har jag var't inne och lagt min röst på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gulle!

    Ja du fattar... känns som spotifylistan i bilen är överflöd...
    Pick you up in Jönkan!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Lyxigt o kul!! Har självklart röstat på din toppenblogg!! kram Mona L

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!