söndag 1 april 2012

Jag vill ju inte att han ska ångra sig...

Ni är såå söta som engagerat i er om Douglas ska klippa sig eller inte! Klart att han bestämmer i slutänden iallafall... Men jag vill ju ändå ha med ett finger i spelet så att han inte ångrar ihjäl sig sen om han klipper av sig sitt fina långa hår... Och det där med muteriet var jag ju så klart ironisk med, de hoppas jag ni fattade;-) Muta gör jag varje dag med alla olika slags mut och ibland funkar det, ibland inte...;-) *he*he*
Men jag tänke skrämma honom lite så kanske han inte vill klippa sig, genom att visa denna bilden på mej.... *mohahaha*

Ja vad säger man? Hur fasen kunde min mamma och pappa gör så här mot mej??? Herreguuud!! Ville jag verkligen klippa mej kort? Ville jag spara ut?
Ja nu kan ni sluta skratta... Man kan väl säga att jag har håret på utväxt och att jag har ganska platt rakt hår va? *fniss*
Jag tror faktiskt att Douglas kommer att ångra sig att han ens nämnde att han ville klippa sig när han får se denna bilden på mej, eller vad tror ni? ;-)

Alltså denna luggen är verkligen inte att leka med och jag undrar just vad jag tänkte på när jag skapade denna frillan??;-)
Men kolla in denna luggen då!! Snelugg kan man verkligen säga att detta är! Undra hur många kilo hårsprej det gick åt för att få till den vinkeln på luggen? Mååånga! *asg*
Vill ni se fler bilder på hur jag sett ut på mina gamla skolfoton? Gå då in HÄR!
Kan väl bara konstatera att jag varit lite av den väääldigt tråkiga typen genom mina skolår och haft nästintill samma frilla år efter år...;-)

9 kommentarer:

  1. Men du, det var ju lite status att få till en hög snedlugg! Du hade ju en av de snyggaste vill jag minnas! :) snygg den lilla tofsen var på andra fotot, ha ha!

    SvaraRadera
  2. Haha, vad söt du är! Jag tjatade till mig lugg när jag gick på mellanstadiet för alla mina klasskamrater hade det och kollade så där snyggt "under lugg" du vet. Ja men tjena då, har man tjockt, lockigt hår så kan man liksom inte ha lugg, kunde inte mamma talat om det! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är ingen typisk bloggföljare men din blogg är verkligen härlig och mysig att följa!
    mvh Emma (måtte han inte klippa sig, han är som sagt cool och unik kille ;o)

    SvaraRadera
  4. Haha oh my jag skulle aldrig våga lägga ut skolkort från när jag var liten. Vi kan säga att jag i början gav hockeyfrillan ett ansikte. :D
    Sen tycker jag att Douglas är superfin i sitt hår men som du säger så måste ju han få bestämma. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag dör vad det är skoj att se alla dessa gamla kort.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Lika snygg som alltid! Ja visst har vi väl att gjort våra misstag med att klippa sig kort för att sekunden efter ångra sig... Men det är väl något alla måste gå igenom kan jag tro...
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. låt din kille bestämma själv...han är lika cool o unik vare sig han har kort eller långt hår. Det viktigaste o största du som förälder kan ge honom är att det inte sitter utanpå utan inuti, att inte värdera efter det yttre...du kommer med all säkerhet få gå igenom många utseendefaser med din grabb o det största han kan få med sig är att han är älskad o duger hur han än väljer att se ut!

    SvaraRadera
  8. Åh, den där hårt sprejade sneluggen hade jag också! Vilken nostalgi :-) Du har ju bara blivit sötare för vart år! Kram

    SvaraRadera
  9. Underbart med gamla kort *skratt o tårar* om vartannat!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!