fredag 20 april 2012

Vart är du älskade kudde?


Fabian har sånt humör så varje dag är en kamp och jag sliter snart mitt hår... Varje kväll den här veckan har jag lagt mej med en stor klump i halsen pga att vi varit så osams hela dagarna och han är sååå arg..
Jag vet i ärlighetens namn inte vad jag ska ta mej till? Kanske blir hans humör bättre när han börjar på dagis, eller så blir det inte det... Men värre kan det iallafall inte bli...:/
2 år och kan vara så in i baljan arg... Hur går det till? *suck*

Igår när han skulle sova var hans älskade kudde försvunnen... Vi har vänt upp och ner på ALLT här hemma, men utan att hitta den...
Han måste ha glömt eller tappat den någonstans, men vart?? Så igår och inatt har inte alls varit så roligt...
Vi har en kudde i reserv, men så klart så är den ju inte lika fantastisk god, äcklig, smutsig och härlig som den gamla....;)
Vart är du älskade kudde? Snälla kom fram snarast så Fabian blir nöjd igen!

3 kommentarer:

  1. ja dessa småttingar, de kan vara SÅ arga! hoppas att ni hittar kudden!

    SvaraRadera
  2. Ååå nej :-(
    Det är aldrig kul när sånt försvinner.
    Hoppas att den tittar fram.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Lille killen.. Säkert full av känslor som han inte klarar av att förmedla i ord..? Kan vara en "förklaring" till all ilska ;) när talet faller på plats blir det säkert lugnare för honom och er ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!