onsdag 25 april 2012

Invigning i Malmö!

I eftermiddag ska jag och min käre man (Öhhh menar förstås sambo...) ner till Malmö och gå på invigning av butiken Svenssons i Lammhult!
Jonas frågade mej förra veckan om jag ville följa med ner dit och så klart tackade jag JA till det! Igår frågade jag hur man skulle vara klädd? Du ska vara finklädd svarde han! WHAT??? Hur finklädd då?
Så sent igårkväll hade jag mannekänguppvisning för Jonas där både kläder, skor och accessoarer provades ut!
Jag ska bära denna underbara tunikan från Plain Vanilla med ett par tajta jeans och ett par höga svarta pumps! Börjar ju för sjutton bli nervös ju;-) Inte varje dag man får klä upp sig och gå på såna här roliga grejer!
Lovar att ni kommer få en bild av mej innan vi åker i eftermiddag!;-)

4 kommentarer:

  1. Malmö??! Va? Va??? Meh... Hallå!! Snygg blir du ialla fall. Välkommen ner! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men vad kul!!
    Sväng inom mig då och säg hej.
    Jag kan rulla ut röda mattan ;-)

    Kram K

    SvaraRadera
  3. Välkommen till ett regnigt Malmö, hoppas det blir lite bättre till invigningen. Det ser riktigt fint ut när man går förbi. Affären ligger på vägen till mitt jobb så jag har följt bygget från att det var ett stort hål i väggen och marken till att de nu är klart.
    Ha en riktigt trevlig kväll!
    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Men så trevligt! Och om man ser på kommentarerna så finns det ju en massa härliga människor att träffa i malmö också :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!