måndag 16 april 2012

Andas...

Snälla gud, jesus och Maria ge mej tåååålamoood nuuuu! *andas in*andas ut* 3 tjuvar har varit och tagit det ifrån mej idag och stubinen brinner upp gång på gång...
Ingen träning att komma bort till, inget litet andrum att andas till en ny stubin i... Bitter? Öhh ja... Men jag andas, jag andas i både fyrkanter och cirklar... Ja för det ska man tydligen göra enligt såna där yogagrejjer;-) Men inte fan hjälper det...
Men snart sover sötingarna och då ska jag samla ny energi!! Jag ska andas, andas, andas, och åter andas...

6 kommentarer:

  1. :) förlåt att jag ler...

    Japp andas är bra :)

    SvaraRadera
  2. Haha *dör en smula* tackar ödmjukast för klockrena bilder! Du är iallafall bara helt suverän, med eller utan tålamod! Sådana dagar finns det ibland för många av, men tack vare dem kan man ( läs jag) anses som ganska normal däremellan ;)
    Ta dig en riktig hemma-spa kväll när busarna har deckat, njut ordentligt!
    Kram kram till daj

    SvaraRadera
  3. He he jag längtar tills mina små är lite större så de sover om nätterna så jag kan få samla lite energi. Idag fick jag samla lite energi på Apoteket, japp det fick bli min egentid idag, ett apotekbesök på egen hand :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha du gjorde min kväll gumman!!
    Fnissar fortfarande åt bilderna :-)
    Puss

    SvaraRadera
  5. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och 10 ;)
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Haha ja vissa dar gäller det att håååålla ut.... ;-)
    Vet hur det kan va!!!

    Bättre dag imorron?!
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!