onsdag 18 april 2012

Inget velande här inte...

Jag hade planen idag att springa ut och in i bara möbelaffärer. Provsitta och köpa VITA nätta stolar... Oj oj det blev inte alls så;-) I första affären, Mio hittade jag denna stolen och föll som en fura! Grova med skinn och dessutom SVART! Men de var verkligen i min (Öhh menar förstås våran...;-)) smak!
Jag hann vara där inne i så där 10 minuter innan jag bestämde att dom skulle med hem! Inget velande här inte;-)
Jag började planera febrilt i min hjärna hur jag skulle möblera om denna eftermiddag! Jag beställde 6 stycken och fick till svar att de kommer nästa torsdag. Nästa torsdag?! Va fasen och jag som ville piffa och fixa idag...;-)
När man väl bestämmer sig så vill man ju ha dom direkt ju!;-)
Men om en vecka så kommer som ju hem till oss och jag läääängtar!
Istället fick en rulle tapet följa med hem... En rulle? Vad ska jag nu ta mej till? *He*he* Ja vi får väl se... Men är man rastlös så är man;-)
Denna lilla stjärna skötte sig exemplariskt bra! Inte ett knyst från honom  mer än ett liiitet gnäll inne på rusta;-)
Så belöningen blev ett besök på Mc Donalds och både han och jag blev nöjda;-) Jag var nog mest nöjd som slapp laga lunch idag;-)

(Skulle inte sagt något om gnäll... Nej man ska aldrig ropa hej liksom... För nu har jag helt plötsligt 2 stycken gnällfisar brevid mej och som bråkar om vem som ska sitta vart... *drar en djup suck*)

6 kommentarer:

  1. Snygga stolar, ett bra val!

    Söt liten filur.
    Ser gott ut :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att se hur det blir med allt nytt. :)
    Söt Fabian är, mums med McDonalds!

    SvaraRadera
  3. Så skönt när man liksom bara hittar det man vill ha på en gång!
    Skitsnygga stolar!
    Fanns de i vitt?

    SvaraRadera
  4. Var glad att du kan bestämma dig så fort! Jag har hittat sådär 10 olika modeller jag gillar... och så vill jag helst ha stapelbara har jag fått för mig. Men för vår del är det ju ingen brådska precis så jag har tid att vela - har ju inte ens ett rum att placera de i än :)
    kram j.

    SvaraRadera
  5. Sååå snygg stol! Me like...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!