torsdag 26 april 2012

Bildregn från gårdagens invigning!

En bild säger mer än 1000 ord sägs det ju så här kommer det ett bildregn från gårdagens trevliga invigning av Svenssons i Lammhult i Malmö!
Butiken ligger i en gammal biograf, så ja stort var det och 3(!!) våningar högt!
Vi fick gå in på röda mattan där vi blev fotade av detta 30-tals par!;-)
 Mingel, plockmat, bubbel och vin! MUMS!!!
Mina "kavaljerer" för kvällen smaskade oxå i sig av alla gottigheter och jag skrattade gott hela kvällen åt alla roliga skämt som vi råkade dra om Jonas;-) *fniss*
Sjuk var bara förnamnet på vad jag blev igår... Jag hade gärna plockat med mej ett helt hem med de underbara designmöblerna!;-)
Vilar mina stackars fötter i en rosa underbar hänggunga som gärna hade fått suttit hemma i mitt uterum;-) Sååå söt och så skön!;-)
Min söta blivande man! Hade han inte varit en sådan grym duktig på sitt jobb så hade vi aldrig fått komma dit!;-)
 Sjuk var det ja man blev över alla snyyyyygga möbler!;-)
 Ingången/utgången var magisk med sina underbar målningar på väggarna och det runda taket!
Har ni vägarna förbi Svensson så tycker jag verkligen ni ska gå in! Lovar att ni kommer att bli lika fascinerade som mej;-)!
Om jag vill gå på röda mattan igen? JAAA tack, det gör vi gärna om!

7 kommentarer:

  1. Ska göra det nästa gång jag har vägarna förbi!
    Ni är ett sött par du och Jonas :-)

    KramK

    SvaraRadera
  2. Oj då, det var mycket snyggt där!

    SvaraRadera
  3. Vill ha alla möbler!
    Nästan.
    Och gå på röda mattan!

    SvaraRadera
  4. Ja ett eller annat hade jag nog oxå kunnat tänka mig, t.ex det rosa trädet från grannbyn :)
    kram j.

    SvaraRadera
  5. Åh ni verkar ha haft en fantastisk kväll! Och vilka möbler! Super! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj vilket hippt ställe, känner såååå gammal när jag tycker det mesta är för trendigt, jag är mer för mjuka, djupa, SKÖNA soffor och fåtöljer du vet... Men tur att smaken är som baken ;-)
    Läckert var det i varje fall och ni ser ut att ha haft det trevligt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. men oj vilken cool affär, fast jag antar att man måste spara läänge innan man har råd att shoppa loss där inne. hur som helst - lite lyx i tillvaron är aldrig fel !!
    ha en mysig dag :) kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!