tisdag 10 april 2012

Dom borde förbjudas...

Idag damp ett brev ner i lådan från polisen! En anmälan till "den" som påstår sig tagit ett lån på mej i mitt namn...
Jag mår så fruktansvärt dåligt över detta och just i skrivande stund vänder sig min mage ut och in och jag skulle bara vilja sätta mej ner och gråta på stört...
Jag som är den lagligaste människan på jorden ska fasen inte behöva utsättas för detta... Bara att få hem ett brev från polisen gör ju att man mår dåligt även om man vet vad innehållet är...

SMS lån, snabblån och andra lätta lån borde förbjudas på stört... Det är alldeles för enkelt att ta såna här lån och jag skulle kunna gå hur långt som helts för att få stopp på såna...

Jag har funderat fram och tillbaka hela helgen vem som kan ha gjort något sånt här mot mej? Ingen aning? Men någon är det som iallafall vill såra mej...
Men det lutar ändå som om det är en bluffaktura med tanke på att jag inte fått några andra fakturor innan denna fakturan... Eller? Ja ni ser jag försöker vända och vrida på det hela tiden... * stor suck*
Nu håller jag både tummar och tår för att detta ska lösa sig och att den skyldige åker fast!

11 kommentarer:

  1. Så jävla obehagligt!!
    Jag håller båda tummarna för att detta fixar sig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är allt för underligt hur det kan gå till. Läskiga saker. Jag tycker mig se så mycket som ska kontrolleras och dubbelkollas, vissa saker så att man nästan kräks på det också. Men mycket i vårat samhälle har stora hål där vem som kan krypa igenom. Hoppas det ordnar sig för dig.

    SvaraRadera
  3. Ja usch o fy!
    Personligen tror jag att det är en bluffaktura, men jag lider ändå med dig:(
    Hoppas att allt löser sig nu!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är fruktansvärt tråkigt och alldeles för vanligt, håller med om att det borde förbjudas! kram

    SvaraRadera
  5. jag tror också att det är en bluffaktura men det spelar ju ingen roll, det är ju ändå fördjävligt!

    SvaraRadera
  6. Usch, gumman. :(
    Var inte ledsen. Det kommer ordna sig!
    Förhoppningsvis kommer det inte hända mer i saken.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Håller också tummarna. Det är nästan skottpengar på idioter som håller på med sånt.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nä fy vad hemskt! Men de brukar vara duktiga på att spåra sådana där bedrägerier, även om det tar lite tid... Kram!

    SvaraRadera
  9. Vi blev av med typ 20.000 på kontot för några år sedan. Någon hade lyckats få tag på uppgifterna och sedan gått loss ordentligt på nätet och shoppat som fan.
    Skitläskigt :( Men även om polisen fick fram en adress och ett namn på den som gjort alla beställningar, så hände ingenting... Lite dåligt...

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Det hela låter verkligen jätteskumt och obehagligt! :-((
    Hoppas verkligen att det löser sig!

    Vad fint det blev i hallen förresten! :-)
    Det ser ut som vår trappa fast eran är "spegelvänd".

    Och vad kul att du är lite sugen på tjejmilen! Jag funderar också på den. Fia "är på mig"... Hihi! :-D
    Klart du klarar den. Du springer ju för sjutton fortare än mig! ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!