tisdag 24 april 2012

På och av, på och av...

Sitter i solen och njuter av alla varma strålar! Men jag tror minsann vädret har lite svårt att bestämma sig. Ena stunden sol och värme, andra stunden moln och kallt. Så min jacka har åkt på och av hela eftermiddagen;)
Hörde det ryktades om att det skulle bli uppåt 20-23 grader varmt i början av nästa vecka! Vågar man tro på det?;) Jag hoppas det för då drar vi i så fall ner till stugan och njuter av havet!;)
Klas klättermus, eller jag menar Alfred tror att bara för att solen skiner och det blivit lite varmare ute så får man oxå gå utan skor och jacka... Det är svårt när man inte vet hur man ska klä på sig...
Men har man snygga färgglad kläder på sig så vill man ju förstås visa dom;)!
Har ni oxå fint väder hos er?

5 kommentarer:

  1. Här behöver man inte fundera om solglasögonen ska vara av eller på??!!!
    Får någon sol har vi inte idag, grått och mulet.
    Regnet hänger i luften!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Idag hänger regnet i luften.
    Men har haft 3 dagar i rad med värme 20-23 grader fast det var molnigt.

    SvaraRadera
  3. Ja jag är så spyless på detta snöregn hela tiden som vi har, nu vill jag ha riktig våååår!!

    Härligt ni som i allafall får se solen!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ja, helskumt väder här med! :-P
    Jag hoppas, hoppas verkligen att det ska bli 23 grader. Jag är långledig från lördag till tisdag! Fy f-n vad härligt det hade varit!

    Frisören säger du? Inte bloggat om det? What???? Hihi! ;-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej, kan inte riktigt utveckla detta "hemma hos mig"... men vi har det jävligt jobbigt med våran yngsta. Hon är en riktig energi-tjuv, sån som man egentligen ska undvika men man kan inte undvika sina barn. Hon exploderar dagligen, med någon/några av oss andra tre som offer och nu känner jag bara att jag inte orkar längre. Så i går ballade det ur och hon kom inte hem i natt.. men vi visste var hon var gn kontakt med den föräldern osv osv.
    Tack för att jag fick skriva av mig en bråkdel..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!