lördag 20 april 2013

Typiskt...

  • TYPISKT: Att jag igår eftermiddag började må illa, frysa, kolasalt trött och fruktansvärt ont i magen... Klockan 21 somnade jag med 2 ipren i kroppen och med en feber på 38 grader...
  • TYPISKT: Att Jonas precis denna helgen fick lov att åka på ledarkonferens och inte kommer hem förrens sen eftermiddag imorgon...
  • TYPISKT: Att det är årets soligaste dag utanför de nerdragna gardinerna....
  • TYPISKT: Att kidsen har miljoner små myror i sina små ben som de bara vill springa av sig och har världens tråkigaste mamma som ligger här i sängen...
  • TYPISKT: När jag tänkte fixa och trixa i trädgården idag, sätta fina vårblommor och njuta av solen. Sittandes i solstolen och titta på när kidsen lekte...Ja då ligger jag här...
  • TYPISKT: Att jag tog den sista ipren nu, måste ta mej ner och handla!
Börjar dock ändå känna mej lite bättre. Svetten pärlas på pannan och det är bara att bita i det sura äpplet och ta med kidsen ut så att de får aktiveras lite! Ja för just nu håller barnen på att krypa ur sina egna skinn... Jag förstår dem, inte kul att bara gå här inne en hel vecka...
De konstigt. Oftast när familjen får magsjuka, ja då får jag feber. Det har hänt flera gånger. Märkligt...?
Kanske kan lite sol på min bleka nos få mej att må en gnutta bättre! Kanske, kanske inte...

4 kommentarer:

  1. Må bättre!

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  2. Jag blev också lite orolig igår kväll, kände exakt likadant som du men insåg att jag ätit lite dåligt under dagen så lite mat i magen gjorde susen :-)
    Krya på dig!!
    /Angelica

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart mår bättre,det är aldrig läge för att vara sjuk men just nu är ju extra trist då den efterlängtade värmen äntligen kom till Småland.kram Marita

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kryar på dig snart och kan njuta av lite sol.
    Linda

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!