måndag 8 april 2013

Jag slog latmasken på käften!

Måndag morgon! Ny vecka ny tag och jag är så in i baljan peppad just nu!
Imorse slog jag latmasken på käften genom att gå upp och gå en 5 kilometers runda!
När klockan ringde klockan 5:00 och alarmet visade på ett gristryne och med texten: upp och röra på fläsket, ja då finns det liksom ingen återvändo! Jag vägrar se ut som en vandrande gris!
Att jädrar va gött det känns att slå latmasken på käften och bättre uppvaknande att gå en snabb PW på morgonen är oslagbar!!
Sömnkontot har därimot fått sig både en och annan smäll det sista och jag riktigt känner hur kroppen skriker efter att få sova... Men jag lovar att ge min kropp bättre sömn den här veckan än vad den fick förra!

2 kommentarer:

  1. Även jag sparkade ut mig själv på en pw 5,15, dödens trött men så skönt efteråt. Kul att man inte är ensam ute och motionerar vid den tiden. /En annan mamma.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!