lördag 7 juli 2012

Party!!!

Har precis fixat det sista på min outfit inför kvällen party och nu inväntar vi några vänner på lite fördrink, bubbel och uppladdning inför den kommande 30-års partyt för en av mina bästa vänner!!
Jag är laddad ut till tänderna, så ikväll kan jag bli farlig;-) Och vädret har hållt sig i skinnet! Inte en endaste liten droppe regn har kommit ner från himlen! Hoppas det fortsätter så!;-)
Kvällen outfit: Tunika: Plain Vanilla, örhängen: Plain Vanilla, skor: Sthkm DG rea fynd i grannbyns skobutik för 125 kr!
Nu måste jag skynda på och ta fram mitt älskade bubbel till mina älskade vänner!;-)

4 kommentarer:

  1. Shit pomfritt vad snygg DU ÄR ;) ha en fabulous kväll i kväll kramar /Katarina L

    SvaraRadera
  2. Snyggaste bloggbruden ever! Tur att du är (nästan) gift, annars hade karlarna säkert slagits om dig :-)
    Ha en underbart kul kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg dååå!
    Och lampan...gha...nästa gång jag e hos er, ska ja ta den... :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!