måndag 9 juli 2012

Morgonjogg!

Det är en helt ljuvlig morgon! Ungarna skriker och bråkar, jag har sprungit en liten nätt joggingrunda på ca 3 km, sovmorgon till klockan 8:30, solen skiner, frukosten väntar och vi ska gå ner till havet snart!
Allt under kontroll utom allt detta bråket mellan kidsen... Vad är felet liksom? Det är verkligen skitjobbigt att ständigt vara den där medlaren mellan barnen när dom krigar mot varandra...
Hmm och apropå joggingturen... Kondition är verkligen en färskvara och jag måste inse att jag var i min absoluta toppform i april månad... Det gick helt okej att springa idag, men inte alls så lätt som det gjorde då... Nu ska jag banne mej säga hej till kondisen igen och springa varje morgon här nere!
Klart slut från mej!;-)

1 kommentar:

  1. Åååå en morgonlöptuR i solen.... Underbart! Här öser regnet ner så man är förpassad till löpbandet.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!