söndag 29 juli 2012

Jesu christ superstar

Ikväll har jag och Ann-Britt varit på Varbergs teater och tittat på jesu christ superstar!
En massa superduktiga ungdomar som sjöng så gudomligt vackert och de fick varje kropps hår på min kropp att ställa sig upp!
Grymma ungdomar med grymma röster, som fick hela publiken att applådera om och om igen!
Jag är så glad att jag fick följa med och titta på denna fina lite upp pimpade och moderniserade musikal! Och har ni vägen om Varberg imorgon så kan jag verkligen rekomendera er att gå dit och titta deras sista föreställning!
5 stjärnor av 5 möjliga får den av mej och en STOR tumme upp!;)
Nu ska jag krypa ner, imorgon ska vi åter packa väskan och kuska vidare runt om i Sverige!;)

1 kommentar:

  1. Kul att du kollade på den - en nära vän till mig spelade trummor men tyvärr har vi inte haft möjlighet att gå..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!