torsdag 12 juli 2012

Du & Jag

Jag älskar kläder, jag älskar att shoppa och jag älskar när det är REA!!! Och nu kan man verkligen fynda överallt och ingen är lyckligare än jag! Jo förstås plånboken är lycklig som liksom tjänar lite på att slippa lägga ut dubbelt så mycket som det borde ha kostat... 
(Ja jag vet att man inte tjänar på att springa och shoppa på REA, för man köper sånt som man kanske egentligen inte skulle ha köpt annars, men låt mej ändå få tro det så mår jag bättre;-))
Iallafall sprang jag på denna underbart söta blusen på Du & Jag butiken i Båstad häromdagen för endast 200 kr, som hittat och jag blev kär i den med en gång! Hittade även en en underbart söt rosa klänning där som jag inte köpte och nu ångrar jag ihjäl mej... Men just den dagen vi var där så tänkte jag att det ändå inte kommer att bli någon sommar, så när ska jag ha den sommarklänningen i så fall? Jo idag hade den passat ypperligt att ha. Jo för idag visar vädret sig från en väldigt bra sida!;-)
(Shortsen kommer från People, skorna från grannbyns skoaffär i Vaggeryd även dom rea;-))

5 kommentarer:

  1. Vi kunde få lite av varandra, du och jag. Du får lite av mitt shoppinghat och jag får av din kärlek till shopping.

    Jag fattar inte hur du kan tycka om att shoppa! Men snygg är du i allt!

    Kram!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Snygga du!
    Skönt att ni äntligen fått lite sol. Njut nu njutet! Tror jag du gör:)
    Kram1

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!! När jag får så vältränade ben ska jag oxå köpa mig ett par kortare shorts, men till dess är jag nöjd med mina nya jag köpte på herravdelningen!! O faktiskt har jag inte handlat så mycket på rean än.... men ett besök på Väla ska det bli snart o där kommer pengarna ryka tror jag!
    kram j.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Vad brun och pigg du ser ut!=)
    /Maria

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!