tisdag 29 maj 2012

Visitkort!

När man är en storbloggare som jag, så är det ju klart som korvas att man då oxå måste ha visitkort med sin adress, telefonnummer, bloggadress och namn på så att man kan ge det till alla sina fans;)
Okej, nähä jag var visst inte någon storbloggare;) Men ändå det är alltid bra att ha med sig ett visitkort som man liksom kan ge till folk så där i farten och skap lite nya kontakter med!;)
Så förra veckan beställde jag dessa söta visitkort från vistaprint och igår fanns de i min brevlåda! 250 st kort för ynka 70 kr! Gratis är dom, men det är frakten som kostar!;)
Så där nu ska jag ge mej ut och dela ut mina visitkort! *blink*blink* Någon som vill ha? *fniss*

6 kommentarer:

  1. Hihi! Det räcker om du tar bort tummen, fotar och mailar till mig. ;-))

    Men ursöta var dom!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. men fina! :)
    fick du förresten mitt mail om öronproblems?

    SvaraRadera
  3. Jag vill ;-)
    Himla gulliga!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!