onsdag 16 maj 2012

L’Oréal Double Extensions

Ni är några som frågat vilken mascara jag använer mej av? Den heter L’Oréal Double Extensions och jag har använt just den flitigt i flera år och kan inte leva utan den;-)
Först målar man med den vita och så låter jag den torka några minuter! (Då brukar jag typ torka bajs i några barnrumpor, borsta gaddarna och ställa fram frullen;-)) Sen springer jag snabbt in i badrummet och målar på den svarta mascaran. Tada, klar!!
Mascaran gör verkligen underverk för fransarna! Den gör så att man får lååånga, täta och faboulösa fransar! Lätt att tvätta bort, bara ta lite ljummet vatten på en bomullspads och trycka den mot fransarna i så där 20-30 sekunder! Sen åker själva mascaran av och blir som små korvar, inget kladd och tvätt!;-)
Kostar kring 175 pix och räcker länge, även om man målar sina fransar varje dag!;-)

9 kommentarer:

  1. Den mascaran använder jag också!! Sjukt bra!! Jag har kört igång en kampanj inför mors dag - skulle du vilja hjälpa mig med ett blogginlägg så skulle jag bli jätte glad! Läs mer på länken här – http://lotusmamma.se/mors-dag-till-alla-mammor/

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. haha, du hinner en massa under tiden ju! :D
    ska testa den mascaran nångång :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Tack för tipset. Ska köpa :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Åh den kanske man skulle prova.. Bra tips! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja gud ja den använder jag också var dá...bäst i test!!
    ;-))

    SvaraRadera
  6. Den använder ja också, skulle aldrig byta. Den bästa jag haft:)

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för tipset, upptäckte imorse att jag behöver köpa ny!

    SvaraRadera
  8. Ohhh vad mycket du hinner under tiden :D
    Här kostar den runt hundringen fullt pris ;D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!