onsdag 23 maj 2012

Modevisning!

Vädret är sååå ljuvligt! Af möte gick kanonbra och de menade på att om ingen anställer mej efter detta mycket braiga personliga brev så är dom knasig;-)
De andra mötet gick oxå kanon och ikväll avslöjar jag vad det handlar om;-)!

Häromdagen fick jag en fråga om jag ville ställa upp på en modevisning nästa helg i grannbyn Vaggeryd! Jamen såååå klart att jag vill det! Börjar bli riktigt pirrigt nu kan jag meddela;-) Det är nu inte bara 80 tjejer som ska se på mej/oss när vi visar upp kläder, nej halva byn;-) *lovley*

Dagens outfit: Allt från People;-)! (Den blåa tröjan köpte jag i lördags och jag älskar den!;-))

5 kommentarer:

  1. Hoppas att det löser sig för dig nu med jobb, men modevisning är inte heller fy skam.

    Du får inte tappa bort mig, adressen är "solsting.blogspot.com" ;-)
    Nä, skämt åsido jijsdagar.blogspot.se Hoppas jag får se dig igen :-) Där står allt om mitt senaste dygn (nästan i alla fall)..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fasen tjejen du har ju blivit värsta modellen:) ska bli spännande att höra om ditt möte;) kram

    SvaraRadera
  3. Fan vad många kul grejer du har på G!
    Vad roligt!

    SvaraRadera
  4. Oh, vad roligt med modevisning igen! Det gick ju sa bra forra gangen sa du har ingenting att oroa dig for... Skojigt!

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!