onsdag 16 maj 2012

Sjukling...

Igår kväll kom herr feber på besök... Inte så mycket dock, bara lite och nu hoppas vi att han försvinner snabbt!
Men hade jag haft hans 38,5 så hade jag förstås varit totaldeckad... Det är så fascinerande med barn, de kan ha 40 grader och vara uppe och studsa;-)

Jag har varit på arbetsförmedlingen idag och försökt bli lite klokare... Tyvär blev jag inte det och säger bara *snark* Seriöst... Kände man sig inte värdelös innan, så gör jag det nu... *suck*

Ja ja bara att blicka framåt och just nu blickar jag bort i hörnet i soffan där jag ska joina lilla Fabian som ligger och tittar på favvoprogrammet Pax!

Under tiden jag var på AF så var farbror Perre barnvakt till Fabian! Han bor på Teneriffa och ska snart åka "hem" igen! Tror jag packar in barnen och mej i resväskan och följer med dit och får lite sol och värme på oss;-) Guuud va härligt om man kunde göra det;-) Ja för här i Sverige verkar det ju som om solen och värmen har glömt bort oss...:/

5 kommentarer:

  1. Usch, det är så tråkigt med alla dessa bacieller, och typiskt att de ska komma nu när det är långhelg !!
    Krya på er !! många kramar

    SvaraRadera
  2. Fint du fått har inne! Riktigt fin! kul med lite nytt:)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas lillen kryar på sej:)

    Får det plats en till i resväskan?;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. oh, men ni har perfekt anledning att åka dit iaf! ;)
    hoppas Fabian kryar på sig snart!

    SvaraRadera
  5. Kram till lillen och kram till hans fantastiska mamma.
    Du är duktig Karro! Nedvärdera inte dig själv!
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!