torsdag 31 maj 2012

Skallebank.se

Fy fasen vilken hemsk dag detta har varit... Jag har haft en grym skallebank hela dagen. Jag lider med alla stackare som har migrän. Jag har nästan haft en liten tendens till det tror jag, en liten mini kanske? Lite smått illamående, snurrig och småblixtrar framför ögonen... Hemsk dag som jag gärna stryker från kalendern!
Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp utan huvudvärk imorgon!
Sov sött alla fina! 
(Mmm jag vet att jag är sexig i glasögon, not... Men ibland måste mina stackars ögon få vila sig från linserna som annars alltid sitter i;))

4 kommentarer:

  1. Det är skönt med glasögon!
    Det har jag alltid på mig hemma!
    Och du är ju jättefin i dina!

    Krya på dig nu stumpan!

    SvaraRadera
  2. Stackare! Hoppas att du kryar på dig och vaknar upp utan huvudvärk.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja fy attans, migrän är inte kul!! Hoppas verkligen att den är borta när du vaknar idag!!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Glasögon har jag också!

    Tycker du är fin i allt Karro. Hoppas din fredag blir bättre och utan skallebank. Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!